Fascination About داروخانه

Wiki Article

ساعت بازدید: در نیمه اول سال ساعت بازدید از ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۴ تا ۱۷ و در نیمه دوم سال از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ و ۱۳ تا ۱۶:۳۰ است.

اصلاح‌طلبان که خود در سویه دیگر حکومت، اغلب پرونده‌های فساد مالی گسترده‌ای دارند، عموما بر سر سهم‌خواهی از آن چه که "سفره انقلاب" نامیده می‌شود، از این گونه افشاگری‌ها علیه جناح رقیب به سود خود بهره‌برداری می‌کنند.

باغ پرندگان اصفهان هم یک پارک بسیار زیبا برای تماشای انواع پرندگان است و هم یک مجموعه حرفه‌ای که به نگهداری و تکثیر گونه‌های متفاوت پرندگان می‌پردازد. این باغ از چندین بخش تشکیل شده است.

خانه جواهری یک خانه قدیمی یادآور روزهای شیرین گذشته است. این بنا در دوران قاجار ساخته شده است و حالا به یکی از جاهای دیدنی اصفهان برای تماشای عموم تبدیل شده است.

ادعاهای عجیب امام جمعه موقت تهران در واکنش به افشای اسناد فساد مالی‌ مربوط به او اعتراض دیگر وابستگان حکومت از check here جمله اصلاح‌طلبان را نیز به دنبال داشت.

راهنمای سفر به اصفهان (۱۴۰۳)

اقامتگاه‌های خان نشین،‌ سرای سفیر اصفهان و سرای سنتی هاتف همگی در خانه‌های قدیمی هستند و جزو بهترین اقامتگاه‌های بومگردی اصفهان به شمار می‌روند.

ولذلك فهو يجمع العديد من الموضوعات والأفكار الزخرفية التي أفردت في العديد من الآثار الأخرى في أنحاء المدينة. ولعل قضاء يوم أو يومين في هذا المسجد يغني عن مشاهدة أغلب العمارة الباقية في المدينة.

کاخ هشت بهشت یکی دیگر از کاخ‌های باشکوه دوران صفویان است که حالا به یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی اصفهان تبدیل شده  است. این کاخ در میان باغ گلدسته قرار دارد.

الحديقة الأمامية لقصر الأربعون عمودا (الأربعين عمود) في أصفهان

اگر دنبال دیدنی‌های خاص هستید، همانطور که گفتیم آن‌ها را در شیراز هم می‌توانید پیدا کنید، مثلا سری به شاهچراغ شیراز بزنید و از هنر معماری گذشته حیرت‌زده شوید.

فقد اهتم حكام أصفهان من البويهين والصفويين بالعمارة وفنونها مما كان لها بالغ الأثر في تطور المدينة. الجسور[عدل]

وبدلا من ذلك، قام المهندس المعماري بوضع لوحة من أعمال القرميد تتضمن أجزاء من أعمال القرميد المرفوع والتي يعكس تصميمها الشكل التقليدي الذي تنتمي إليه. وقد اشتق هذا الشكل التقليدي من اسم ال«الله» المكتوب بالخط الكوفي ويتمثل في أربعة خطوط رأسية ومربع.

پارک های اصفهان نیز از مقاصد تفریحی دلنشین برای گردشگران هستند. این پارک‌ها که در قسمت‌های مختلف شهر قرار دارند، با دسترسی و امکانات مناسب، می‌توانند ساعاتی دل‌انگیز را برای شما رقم بزنند.

Report this wiki page